Tim od 15 arhitekata sistema, programera, dizajnera, animatora, kompozitora i muzičara iz Srbije napravio je novu hit igru „Pilići” ko...
Tim od 15 arhitekata sistema, programera, dizajnera, animatora, kompozitora i muzičara iz Srbije napravio je novu hit igru „Pilići” koja je posle dve nedelje na Fejsbuku imala oko 30.000 igrača. Pilići superheroji polako osvajaju Evropu ali i prekookeanske zemlje, a igrači kažu da ko jednom počne da igra, jednostavno ne može da prestane, te da su „Pilići” domaći odgovor na igre „Angry Birds” i „Farm Ville”.
ZANIMACIJA - Glavni junaci igre su pilići zatvoreni u kokošinjcu. U grad dolazi cirkus koji vodi Plumedini i dovodi 10 superpilića, koji će pomoći ostalima da se oslobode. Igrač pokušava da poređa pet pilića iste boje u red, kada to uradi oni odlete, a posle svakog poteza tri nova pileta uđu na tablu. Superpilići Džoker, Pilpilot, Riđi Pera, Čarobnjak, Zorka, Duh, Ključarka, Zombiša, Sima Struja i Student imaju svoje specijalne moći koje pomažu igraču.
- „Pilići” su moja stara igra nastala još 1998. godine, druga verzija je urađena 2003. godine i sada je došlo vreme da se uradi za nove medije i društvene mreže. Za nju nam je trebalo osam meseci jer smo svi zaposleni i igru smo radili u slobodno vreme - kaže za „24 sata” Nenad Hrnjak, kreator i producent igre.
“Pilići” su se na Fejsbuku pojavili 20. jula, a najviše se igraju u Srbiji i zemljama bivše Jugoslavije, mada polako osvajaju svet.
- Trenutno ima 35.687 igrača. Igra se širi, već je zahvatila Evropu i zemlje preko Atlantika, imamo igrače i na Filipinima i u Australiji. Namenjena je svim uzrastima, a statistika pokazuje da je najviše igraju žene od 20 do 40 godina - kaže Hrnjak.
“Piliće” često porede sa hit igrama „Angry Birds” i „Farm Ville”, što je verovatno zbog „zaraznosti igranja”.
- Na Fejsbuk stranici igrači često ostavljaju komentar „Fenomenlno” ili „Ne mogu da prestanem”. Najvažnije za igru je da ima stalne igrače koji se vraćaju svaki dan, a to smo postigli - kaže Hrnjak koji se i sam svakodnevno prepušta čarima ove igre, a njegovi omiljeni superjunaci su Pilpilot i Sima Struja.
„Pilići” dobili i muzički spot
MUZIKA - Igra je prevedena na engleski i italijanski jezik, engleska verzija igre je „Chicken Lines”. Za igru su specijalno napravljeni i spotovi koje možete pronaći na Jutjubu. Muziku i animaciju za srpsku verziju radio je DJ Nik. Muziku za spot na engleskom radio je Boris Mladenović iz „Jarbola", dok je za animaciju bio zadužen „Digimedija studio".
(24sata.rs)